- Zwiększone i dynamicznie rosnące zapotrzebowanie na usługi telefoniczne na rzecz klientów ZUS, a w szczególności płatników składek, ubezpieczonych, emerytów i rencistów oraz lekarzy, świadczone przez Centrum Obsługi Telefonicznej, sprawiło, że aby utrzymać dotychczasowy poziom świadczonych usług podjęto decyzję o rozszerzeniu działalności centrum poprzez uruchomienie dwóch nowych lokalizacji - mówi Danuta Rosiak, rzecznik prasowy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Słupsku.
Jedna z tych lokalizacji to biurowiec przy ul. Królowej Jadwigi w Miastku.
W miasteckim centrum telefonicznym pracę znajdzie w sumie aż 71 osób, ale 25 to dotychczasowi pracownicy.
Rekrutacja zostanie ogłoszona na początku lipca na stronie www.zus.pl.
- Powstanie Centrum nie będzie miało wpływu na jakość obsługi klientów w Miastku. Klienci będą obsługiwani nadal w dotychczasowej lokalizacji na tych samych zasadach - podkreśla Danuta Rosiak.
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?