Ich potrzeby zostało bardzo dokładnie określone. Kupują 75 bloków biurowych, 40 brulionów, 86 kartridżów do drukarek, 310 płyt CD-R, 100 płyt DVD, 150 cienkopisów, 375 długopisów, 251 druków urzędowych, 8 dziurkaczy, 50 gumek, 100 identyfikatorów, 100 kartonów archiwizacyjnych, 70 klejów w płynie, 100 klejów w sztyfcie, 10 650 kopert, 93 korektory, 20 kostek klejonych, 15 linijek, 15 opakowań nabojów Parker, 7 opakowań nabojów Pelikan i 2 Watermann, 200 notesów samoprzylepnych, 150 obwolut A4 z klapką, 55 opakowań obwolut foliowych, 100 ofertówek, 100 ołówków z gumką, 4 opakowania okładek do bindowania, papier do drukowania, 6 pojemników na zużyty toner, 200 przekładek archiwizacyjnych, 10 rozszywaczy, 230 segregatorów, 1700 skoroszytów, 150 opakowań spinaczy, 100 sztuk taśmy, 100 teczek, 127 tonerów, 20 tuszów do pieczątek, 10 wałków barwiących, 145 wkładów, 100 zakreślaczy, 65 zeszytów, 10 sztuk zszywaczy metalowych i 130 opakowań zszywek miedziowanych.
Całość zamówienia liczy 114 pozycji. Oferty można składać do 28 grudnia do godz. 12.15. Szczegóły w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.miastko.pl.
Przeczytaj też o sposobie naliczania opłat za śmieci
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?