Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bytowski Drutex po raz siódmy ze złotą statuetką Superbrands. Wśród laureatów tacy potentaci, jak Volvo i Lego

Maria Sowisło
Maria Sowisło
fot. nadesłane
To była już 15. edycja Superbrands Polska, w której nagrodzone zostały 33 marki konsumenckie i biznesowe działające na polskim rynku. Wśród nich znalazła się po raz siódmy bytowska firma Drutex. Dostrzeżona została także działająca na bytowskim rynku spółka Veolia.

To, że Drutex jest jednym z liderów rynku stolarki okienno-drzwiowej rozpoznawalnym na świecie potwierdza otrzymany właśnie tytuł Superbrands. Przyznany został firmie z Bytowa po raz siódmy.

- To najlepsze potwierdzenie, że spójne i konsekwentne budowanie pozycji marki Drutex w Polsce i na świecie przynosi oczekiwane rezultaty. Dziś Drutex jest synonimem najwyższej jakości i innowacyjności, a także rzetelności biznesowej. W branży stolarki okienno-drzwiowej jesteśmy w ścisłej europejskiej czołówce. Oferujemy produkty najwyższej jakości, a to doceniają klienci na całym świecie

– mówi Leszek Gierszewski, założyciel i prezes Druteksu, który angażuje się też w działania CSR, wspierając różne inicjatywy czy też pomagając ochronie zdrowia. To też jest doceniane i zauważane.

Hasłem przewodnim tegorocznej edycji projektu było „the new normal” – nowa normalność, która dopiero tworzy się we wciąż jeszcze pandemicznej rzeczywistości. Jak zmienią się: marketing, branding, public relations? Co i jak będą musiały zaoferować marki, żeby zdobyć i zatrzymać użytkowników w sytuacji, w której dokonało się tak wiele przewartościowań?

– W dzisiejszych czasach nie wystarczy świetny produkt – mówi Nina Kowalewska-Motlik, prezeska zarządu New Communications, partnera Superbrands w Polsce.

– W rywalizacji o serca konsumentów wygrywają te brandy, które wspierają ważne dla swoich użytkowników i partnerów biznesowym wartości, znają ich i mają z nimi świetne relacje. Te, które w kryzysie nie myślały tylko o sobie, ale aktywnie angażowały się w pomoc osobom i podmiotom doświadczonym walką z wirusem – choć i to nie zawsze wystarczało, by przetrwać. Komu się to uda – pokażą kolejne miesiące i lata

– dodaje Kowlewska-Motlik.

Tegoroczna, 15. edycja konkursu Superbrands, opierała się na szerokim badaniu konsumenckim przeprowadzonym wśród 15 tys. respondentów, a także na opinii ekspertów z Rady Marek. Oceniali oni pozycję rynkową marki w Polsce, jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B oraz innowacyjność i działania CSR. Pod uwagę brali też dynamikę rozwoju marki i jej siłę na tle danej kategorii.

Tytuły Superbrands, a tym samym złote statuetki, przyznane zostały

:
Marki konsumenckie:

  • Apart
  • AVIVA
  • Biovital
  • Blachotrapez
  • Cisowianka
  • Cleanic
  • DPD
  • Drutex
  • Ergo Hestia
  • Forbes
  • Gazeta.pl
  • Inka
  • KitchenAid
  • LEGO
  • Martini
  • Muszynianka
  • Onet
  • Tefal
  • Thermomix
  • TOK.FM
  • UNIQA
  • Viessmann
  • Wawel
  • Wirtualna Polska

Marki biznesowe:

  • AMS
  • BIG InfoMonitor
  • Europejski Fundusz Leasingowy
  • Raben Group
  • Ronson Development
  • Saatchi&Saatchi
  • Tork
  • Veolia
  • Volvo Trucks

Superbrands, przyznawany jest przez znaną na całym świecie organizację, nagradzającą już od 25 lat najsilniejsze i cieszące się największym zaufaniem marki na świecie. Swoje badania przeprowadza w ponad 90 krajach, wyłaniając laureatów na poszczególnych rynkach i prezentując historie ich sukcesów.

Trzydzieści sześć lat budowania marki Drutex sprawiło, że firma jest obecnie jednym z największych producentów okien i drzwi w Europie. To nie tylko jedna z najbardziej innowacyjnych i wiarygodnych polskich marek, ale również wizytówka sukcesów polskiej przedsiębiorczości na całym świecie. Firmą, opartą w 100 procentach na polskim kapitale, kieruje od początku jej założyciel, Leszek Gierszewski.

Produkty firmowane logo Druteksu trafiają do krajów na sześciu kontynentach. Są zamontowane w wielu prestiżowych lokalizacjach, takich jak chociażby hotele Hyatt, Holiday Inn, Sheraton, Marriott w Nowym Jorku czy fabryka Lego w Meksyku. Poza stolarką PVC, w swojej ofercie posiada także rolety, okna i drzwi z drewna, aluminium, fasady oraz ogrody zimowe. W tym roku gama produktów zostanie poszerzona.
DRUTEX i jego prezes są laureatami kilkuset nagród i wyróżnień zarówno branżowych, jak i biznesowych. Świadczy to o dużej sile konsekwentnie budowanej marki o skali nie tylko ogólnopolskiej, ale również europejskiej. Wśród najważniejszych wyróżnień są m.in.: Złoty Laur Klienta, Ambasador Polskiej Gospodarki, Filar Polskiej Gospodarki, Lider Polskiego Biznesu, Solidna Firma, Top Builder, Diament Forbesa, Medal Europejski, Gazele Biznesu, EU Standard, Kryształowy Profil, Dobra Firma, Zielona Marka, Złoty Champion Roku 2020 czy tytuł Business Superbrand. Leszek Gierszewski, prezes i twórca firmy Drutex został uhonorowany przez premiera RP Medalem 100-lecia Odzyskania Niepodległości. Jest także Honorowym Obywatelem Miasta Bytowa.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bytow.naszemiasto.pl Nasze Miasto