MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego...
fot. Hisayoshi Ichikawa

Advergaming w Polsce i na świecie, czyli gry, przy których świetnie się bawiliśmy, choć ich celem była reklama

Pepsiman

Produkcja kultowa w kręgach miłośników pierwszego PlayStation. Jak sama nazwa wskazuje, gra ta reklamuje słynny, słodki napój gazowany.

Fabuła jest banalna - samochód dostawczy zgubił w mieście całą dostawę puszek z napojem. Pepsiman ma za zadanie biegnąc przez ulice miejscowości zbierać puszki, jednocześnie unikając przeszkód.

Co więc sprawiło, że gra otrzymała status kultowej? Wszystko za sprawą dżingla pojawiającego się co kilka sekund w grze, którego charakterystyczna melodyjka wyryła się na stałe w mózgu. Dobra robota, marketingowcy.

Zobacz również

Putin kontynuuje czystki. Poleciał kolejny zastępca Szojgu

Putin kontynuuje czystki. Poleciał kolejny zastępca Szojgu

„Wszystkie matki na herbatki” czyli kolejna odsłona Soboty w muzeum  25 maja

„Wszystkie matki na herbatki” czyli kolejna odsłona Soboty w muzeum 25 maja

Polecamy

Czy wesele bez alkoholu może się udać? Zobacz, jak je zorganizować

Czy wesele bez alkoholu może się udać? Zobacz, jak je zorganizować

Masturbacja może zapobiec rakowi prostaty? Sprawdź, co mówi lekarz

Masturbacja może zapobiec rakowi prostaty? Sprawdź, co mówi lekarz

Latarnik Wyborczy – aplikacja, którą warto poznać przed wyborami

Latarnik Wyborczy – aplikacja, którą warto poznać przed wyborami