- W związku z tym 1 maja ruszamy z kampanią „20 lat Polski i UE”, w ramach której na miejskich billboardach pojawi się dwanaście wybranych, znaczących inwestycji, które zostały zrealizowane w mieście z pozyskanych środków zewnętrznych. Na początku maja w Rodzinnym Parku Rozrywki Trzy Wzgórza zainstalowana zostanie także wystawa ze wspomnianymi realizacjami. Dodatkowo kampania prowadzona będzie na profilach miasta w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej – informuje wodzisławski ratusz.
Ponadto w ciągu kolejnych tygodni przygotowane zostaną filmy o pozyskiwanych środkach z Unii Europejskiej. Więcej opowie o tym naczelnik wydziału strategii i funduszy zewnętrznych Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego Justyna Kubala-Grześ. Będzie też podcast z prezydentem Mieczysławem Kiecą. Temat „20 lat Polski w UE” - jak zmieniło się miasto przez 20 lat członkostwa w Unii”?
Ukraina rozpocznie oficjalne rozmowy o przystąpieniu do UE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?